.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

7

آلبوم مجسمه ی مهدی یراحـی رو گوش کردم !

بد نبود ! خوب هم نبود !

.

چند وقت بود دعا و مولودی نرفته بودم ! خیــــلی وقت بود !

تا اینکه خالم بانـی شد و دعا گرفت !

شب تولد امام حسن (ع) ، دعا که نخوندیم :دی ولی حال و هوایِ خوبی داشت ! :))

.

امروز ظهر چند دقیقه ای خوابم برد ... بدترین خوابِ عمرم رو دیدم  ...

من تاحالا تو خواب گریه نکرده بودم ... .

.

کتاب خوب خواستین ، معرفی کنین ! :دی

.

آخرین کتابِ حیطه دفاع مقدس رو هم خوندم ، شاید دیگه دفاع مقدسی نخونم ... اعصابم رو داغون کرد ...

.

از فیلم هایِ ماه رمضون هم خوشم نمیاد ! ، مجبوری می بینم !

.

فقط میتونم بگم بیچــاره لطیف ! :)

.

امروز هم جمعه است ... .


سـر راه تـو نشسـتم بـه تمنـای نـگـاهی

چه شود عاقبـتم را ز خـدا خـیر بـخـواهـی


:)

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۶)

تعجب ؟!
برای چه ؟!
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۵ دیوانه ی نارنجی صفت ... !
دردسر های عظیم قشنگه
پاسخ:
بازی جواد عزتی رو می پسندم :)
درگیر سن شدن خیلی جالب نیست !
به سن نیست ...
تعجب نکنید ...
خیلی ممنون از دنبال کردنتون ...
چه جالب!!!
بر عکس من که دلم میخواست فیلمها را ببینم و نتونستم!
پاسخ:
وقتی بشینید کنار خانواده دیگه مجبورید ببینید ! :)

سلام

ممنون از حضورتان.

مطالب تان خواندنی است.

ان شالله

پاسخ:
:)

ممنون که وقت گذاشتید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">