.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

اینجا نیاز به ، به روز رسانی داره

به روز رسانی نیاز به وقت

وقت نیاز به بیکاری

بیکاری نیازِ من !

.

الان از اون موقع هاست که کلی کار داری ولی هیچی هم نداری !!

.

هی به مامانم میگم یه چایی میخوری ؟

میگه بریز !

بعد دوتایی چایی میخوریم !

میرم بشینم سر کارام که باز میام میشینم پا لپ تاپ :|

و باز چند دقیقه بعدش این تکرار میشه!!

.

_ این شامپو بچهِ که خریدم دیشب برات همونه که بچه بودین میبردمتون باهاش حموم ها!

+ اع !؟ جدی ؟!

_آره ! خارجیه !

+آهان ! دستت دردنکنه

+راستی این شامپو بچه که امیرحسین دوست داره رو گرفتی براش ؟

_نه ! چی بود اسمش ؟

+فیروزه دیگه !

_این بار میگیرم براش !

+برا منم از اینا بگیر پس!

_ چرا ؟ مگه این خوب نیست ؟!

+ نه خوبه ! ولی اون ایرانیه و کار بروبچ استثنایی ایرانی !

_ اووووووم باشه ! بهتر پس !


این مکالمه من و مامانم درمورد #خرید_ایرانی !



از سال هایی که نبودی 12 سال می گذرد ..
یک دلتنگیِ جا افتاده ی 12 ساله ..
تازه و خاک گرفته ...

و #پدر #بابا تنها واژگانی که درعین معنا هیچ استفاده ای ازشون ندارم ...
و حتی یک موقع هایی میترسم ازشون استفاده کنم
میترسم که بغض چند ساله سر باز کنه ...
میترسم که ...
Image result for ‫پدر‬‎
 
پدر ، قصه ای که زود تموم شد ...

.

بــ آبــ آ
جای خالیِ دستانت ...
عطر خاص بالشتت ...
نوع خاص نگاهت ...
یک بار دیگه لمس دستانت رو بده ...

.
#جای_خالی_اَش_جان_می_گیرد .
الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۵)

۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۱ پرتقالِ دیوانه
عزیزم فیروزه :))
من بچه بودم میزدم
الانم شامپو گردو پرژک میزنم :دی

+ روحشون شاد الناز جانم
پاسخ:
میبینمت موهات خوب شده ها! :دی

+ شادِ شاد ...
ممنونم پرتقالم :)
یه مدل شامپو فیروزه بود که صورتیه و عکس خرس روشه! 
وقتی توی فروشگاه دیدمش خریدم ! بوی بچگیامو میده، کلی نوستالژی شد... حالا گوشه کمدمه هربار دلم تنگ میشه میرم فقط بوش میکنم^ـ^ 
یادش افتادم با این پست:))
پاسخ:
خیلی شامپو بچه خوبه ^_^
من مدتیه فقط از اونا استفاده میکنم ! همش بو بچگی میدم :دی
تازه !
چشمو نمیسوزونه ! :دی
۲۹ آبان ۹۵ ، ۰۱:۰۹ یک دختر شیعه
من فیروز استفاده می کردم^_^
پاسخ:
عالـــــــــــیه!^_^
۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۴ علیـ‌ تَرین :)
شامپو فیروز :)) اصلا عالیه ! مخصوصا بوی خیلی باحالی داره! :دی


+ روحشون شاد ... 
پاسخ:
خیـــــــــــــلی باحاله ^_^

+ ممنونم ... :)
منم عاشق شامپو فیروزم😃
اصا ی چیز خاصیه واسه خودش😆
بماند ک چشمارو هم نمیسوزونه😜
پاسخ:
فیروزم عاشقتع آخه :)

منم عاشقتم :ماچ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">