.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

اکنون که این پست رو می گذاریم به این فکر میکنیم که

1. حدودا دوساعت دیگر چند ساعت در ترمینال کاوه باید الاف (؟) شویم تا با یک دستگاه اتوبوس که معلوم نیست چی هم هست به سمت دیار علم راهی شویم !

2.الان باید برویم و بار و بندیلمان را ببندیم که چی ؟ تا یکشنبه ی آینده در دیار هستیم !

4.برادر بنده قرار بود شنبه بیاد ، نیومد ، یکشنبه صبح بیاد ، نیومد ! و الان زنگ زده میگه نرو من تازه دارم راه میفتم :|

حدودا 6 ساعت راه داریم از تهران به اصفهان :|

3.دِ آخه فلان فلان شده ! همه کاراتو کردی بعد میگی نرووو! توهم نمیتونی مث من دووم بیاری  ؟؟؟

5.باید برم و آب هویج بگیرم :|

6.به دومیان ترم چهارشنبه و یکشنبه فکر میکنم :|

8.دلم میخواد بشینم فیلم ببینم :(

7.کاملا معلومه دو سه هفته ی گند میان ترم هاست ! :|

9.دلم انار دیشب رو میخواد ! قرمز و شیــــــــــــــرین ^_^

.

10 . دلم بارون میخـــــــــــواد :(

.

11. دراین مکان "سین جان" و پسرخاله یک شخصیت هستند ! لطفا سوال نفرمایید !:|

12. چرا ؟!!!

.

اربعین است و دل ما راهی ... !

بطلبــــــ ... .


الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۴)

۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۲ پرتقالِ دیوانه
داداشایِ حرص در بیار :دی
پاسخ:
بد بد بد :دی
۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۸ یک دختر شیعه
چه قدر سخته این دوری های خوابگاهی 
: /

پاسخ:
سختیشو با شیرینی جایگزین میکنیم !

میگذره دوسی :)
۵ و ۸ و ۹و ۱۰ از مورد علاقیجات منن کلا ! خوندن ازشون هم دلچسبه !:))
پاسخ:
ولی واسه من تفننی محسوب میشن :دی
۰۸ آذر ۹۵ ، ۱۳:۲۱ علیـ‌ تَرین :)
چرا من خوشحال میشم وقتی یه نفر حرف از یه مکانی(اینجا:ترمینال کاوه) میزنه و من اون مکان را میشناسم ؟! :دی

آب هویج با بستنی سنتی توی این سرما خیلی میچسبه!

ابوت تایم را ببینید :))

کاشان هم بارون نیومد ؟! :(
پاسخ:
اِرق ملی ( استانی ، شهری :دی ) دیگه ! :دی

اتفاقابردم خوابگاه یکمش رو  و آب هویج بستنی زدیم ! جاشوما خالی :دی

ان شاالله :دی

نه بارونی نه برفی نه فحشی !!! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">