.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

دیروز ، یعنی جمعه مهمان خاله جان این ها !

بعد از گرد و خاک نسبتا خفیف من و پسرخاله جان نشستیم و باهم ویندوز لپ تاپ منو عوض کردیم اون هم در صلح و صفا !:|

:)


سر سنگین بودن من با اون و اون بامن یک طرف !

گند (!) زدن به ویندوز و لینوکس من به طرف دیگر !

مگه میشد نخندی !!!

بگذریم !

فقط یک کلمه اومدم بگم که اگه میدونید خیلی واجب نیست ویندوزتونو عوض نکنین!

خواستین و واجب هم بود با پسرخاله تون عوض نکنین! :|


مصیبت بار ترین اتفاقش جابه جاشدن دکمه "ژ" و "پ" لپ تاپ بود !

یعنی کل پروسه تایپ منو بهم ریخته! والان میفهمم من چقدر از "پ" استفاده میکنم :|:دی


یکی دیگه از مصیبت ها هم "|" گم شده! :|

الان هم قربون کنترل +وی برم !:|


اعصاب هم ندارم :| :o



+ بعدا نوشتم که :

شکر خدا و با دعای دوستان و یکم دستکاری لپ تاپ به حالت قبل برگشت ! :دی

حالا خود لپ تاپ داره میره کما :| :دی

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۵)

۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۴۱ پرتقالِ دیوانه
آقا کیبور که سر جاشه پس چطور ممکنه | گم بشه :دی
پاسخ:
والا خودمم نمیدونم !
آ نیستش دیگه !
.
حالام شده اسبابی دس ! :/ ( فکرکن عموده ! :دی )
۲۹ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۱ پرتقالِ دیوانه
شیفت و دکمه یِ بالای اینترت نیست؟
اگه نبود یه عکس از کیبورت بده ببینم چه خبره :دی
پاسخ:
چرا همون بود البته تا قبل اینکه ویندوزمو عوض کنم
الان جابه جا شده نمیدونم کجاست :دی
۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۵۷ یا فاطمة الزهراء
منم لپ تاپم نیازمند تعویض ویندوزه ولی قراره ببرم نمایندگی :)) حتی دست بابام ندادم
پاسخ:
نه بابا این کارا چیه !
خودتم میتونی :)
.
منم تونستم حالا قراره ویندوز یکی از بچه های اتاقو عوض کنم :دی
۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۱:۳۹ علیـ‌ تَرین :)
ویندوز قشنگ باید یه چند سال روی سیستم باشه تا نسخه بعدی بیاد دیگه! البته الان که کلا نسخه بعدی نداره :(

+ من خودم دو نوع کیبورد فارسی نصب شده دارم روی لپ تاپم که جای کلیدهاش هم فرق میکنه(از جمله "پ") شاید مشکل از نوع کیبوردتونه! [شکلک چی بگم والا!]
پاسخ:
مگه داریم ؟!
مگه میشه ویندوز چند سال روی سیستم باشه ؟ :دی چجوری ؟! :دی

+دوتا کیبورد نصب کردم و پاک کردم
کلا هم زبان فارسی رو پاک کردم
بعد دوباره اضافه کردم
حل شد :دی
۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۴ علیـ‌ تَرین :)
من رکورد فعلی‌ـم یک ساله و داره لحظه به لحظه افزایش پیدا میکنه! :دی


+ خدا رو شکر :)
پاسخ:
جدی ؟

تبریک میگم !
منم نهایتا 6 ماه شده :|
.
رمز موفقیتتون چنده ؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">