.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

ایام ، ایام الله تعطیلات هست (!) و هیچ چیز نمیتونه حالِ خوب رو از آدم بگیره

به جـــــــــــــــز

امتحان روز شنبه :|

یعنی صاف گند میزنه به همه روزهای تعطیل!

خداروشکر بابت این همه کار و درسی که روی هم تلنبار شده ! :|

.

بابا من کلی کار دارم !

کلـــــــــــــــــــــــی !

چرا اینقدر #زمان زود میره ؟! :((((((((

Image result for ‫ساعت یواش تر‬‎

.

وقتی از خوابگاه میام خونه واقعا حال هیچ کاری رو ندارم :|
و الطاف و مهربانی های مادر است که نثارم می شود ! :دی
.
قضیه اش چیه من خونه دیر تر میخوابم ولی زودتر موقع های مشابهی که خوابگاه هستم بیدار میشم ؟! :دی
واقعا برام سواله !
.

سعی میکنم هر باز از شیرینی و تلخی های زندگی خوابگاهی هم بگم !

تا تصور بعضا غلط در این مورد ازبین بره !

پس نگید چرا اینقدر از خوابــــکده میگم :دی

از زیرش در نرید! :دی

Image result for ‫زندگی خوابگاهی‬‎

.

از اول ترم

تنها کسی که همراه با مسواکش ، نخ دندون هم میکشید اینجانب بودم ...

و یک 40 سانتی نخ دندون در سطل زباله کنار سرویس ها بود !

الان چند نفر دیگر هم راغب به این کار شدند و انجام میدهند !

#خدایاشکرت

.

فردا خانه ی خاله جان حالمان بهتر هم می شود ! ان شاالله :)

.

حالمان خوب است !

خداوندا حال همه را خوب بگردان ... الهـی آمین !

.

کبوترم هوایی شدم

ببین عجب گدایی شدم

دعای مادرم بوده که

منم امام رضایی شدم

پنجره فولادِ تو

دوای هردردیه

کسی ندیدم اینجا

که ناامید برگرده


#آرزومه_دوباره_بیام

#تو_حرمت_بدم_یه_سلام ...

#باز_هم_زائرتان_نیستم_از_دور_سلام ...

#السلام_علیک_یا_علی_بن_موسی_الرضا_المرتضی

Image result for ‫السلام علیک یا علی بن مو سی الرضا مرتضی‬‎

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۵)

۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۳:۰۸ یک دختر شیعه
ان شالله قسمتتون بشه مشهد
: )
پاسخ:
خدایا ! با شماست ها! :دی

ان شاالله ...
حالت خوب خوب باشه و بهترم بشه:)
واقعا چقدر قابل تقدیر که تونستی یه اثر مثبت رو لایف استایل بقیه بذاری! حتی اندازه استفاده از نخ دندون واقعا فوق العادس:)

تعطیلیا رو عشقه! فقط یکی بگه این آذر چشه اینقدر زود میگذره-ـ-
پاسخ:
ممنووووووونم! :)

آره خیــلی ! اصلا حس فوق العاده ای داره!
امیدوارم بتونم بازم عادت های خوبمو نشر بدم و از بقیه هم عادت بپذیرم :)

دیگه عشق نیست :|
عشق رفت :دی
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۰ بانوچـ ـه
ان شاءالله قسمتتون، قسمتمون و قسمتشون بشه زیارت به زودی :)
پاسخ:
ان شاالله ^_^
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۲ علیـ‌ تَرین :)
من حاضرم هر هفته همین وضعیت باشه و شنبه‌‌ی بعدی سه تا امتحان بدم اصلا! هر چی نباشه، از یه هفته، دو روزشو رفتی مدرسه... ارزششو داره ! :/
 
بله بله! بگید! خدا رو چه دیدید؛ شاید قسمت منم شد خوابگاهی بشم! باید بدونم چی به چیه؟! :دی
 
همین دیگه! اصلا دلیل خراب شدن دندون های من اینه که کسی هی در گوشم نگفته که نخ دندون بکش :/ اونوقت همه چی رو میندازن گردن خودم... :(

:)
پاسخ:
شمارو کلاس خصوصی میزارم حتما! :دی

الان که گفت یکی!
نخ دندون بکش!:دی :)
:))) تنها کسی که صبحا مسواک میزنه تو مدرسه منم:|
بهم میگن بهار مسواکی:))))
پاسخ:
چیطوری بهار مسواکی !؟ :دی

ماهم یه شیما مسواکی داشتیم دوره راهنمایی ! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">