.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

البته  من که میزکار ندارم !

#تخت_کار و #زیر_تخت_کار دارم !

این یک قسمتی از اوناست !




چالش #میز_کار یک آشنا :)

با تشکر از علی ف :)

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۷)

۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۲ علیـ‌ تَرین :)
نوشته ها رو ... ! :دی
منم که همه‌ـش خوابم،اصلا وقتی نمی مونه که تلف کنم! :دی

+ خواستی شوی همرنگ؛رسوای جماعت شو ؟! [خیلی سنگین بود جداً :دی]

:))
پاسخ:
اره دیگه ! لازمه این نوشته ها رو بزنی جلو چشمت!
هزار ماشالا تو خوابگاه یه سلام میکنی به هم اتاقی جان یک ساعت گذشته !
.
تا بخوای بپرسی امروز چه خبر قشنگ ساعت 10 شب رو رد کرده !!

+ خواهی نشوی همرنگ رسوای جماعت شو !:)

خصوصا این برای پسر ها صدق میکنه!
۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۱:۰۵ پرتقالِ دیوانه
اون دو تا یادداشت های بغل لپ تاپ چی ان ؟ :))
پاسخ:
:|
:دی
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۲ پرتقالِ دیوانه
خواهی بشوی همرنگ رسوای جماعت شو
ترک نکردن عادت موجب مرض است

خودم تونستم :دی
پاسخ:
خواهی نشوی همرنگ رسوای جماعت شو !

خندم میگیره نتونسته صبر کنه من بیام و بگم !خخخخ
۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۵ پرتقالِ دیوانه
 آره زوم کردم خوندم به بدبختی :دی
پاسخ:
همیشه دنبال مشقتی !:|
.
راستی من یادم رفت اونجا بگم اون شعر رو برداشتم! :دی :)
نه عزیزم من اون ری را نیستم 
یعنی فقط توی وبلاگ ری را یه اسم انتخابیه و نه فضاهای دیگه :) 
پاسخ:
چه شباهتی !
۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۱ پرتقالِ دیوانه
کودوم شعرو ؟
پاسخ:
شعر نجمه زارع رو !
۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۳ پرتقالِ دیوانه
باور کن مشقت دنبال منه
هر چی میگم بابا قصدشو ندارم
ول نمیکنه که
تو پادرمیونی کن
پاسخ:
خخخخ
آدمشو شناخته و پا پیش گذاشته !
حالا اگه راه داره یه کاریش کن! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">