.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

5


گریه نمی کنم که نفهمد کسی مرا !

بی های و هوی دست دلم رو نمی شود !

گریه نمی کنم که نفهمد کسی ، ولی

این حرف ها برای دلم " او " نمی شود !

...


خیلی بده ها ! خیلی !


اینکه هیچ وقت سعی نمیکنم گریه کنم ... !


چرا ؟! نمی دانم ! ندارد !


+ عکس پیوست شد :)

++ شعر از : پرتو باژنگ 


+++ بعداََ نوشت : نمیدونم در مورد من هم صدق میکنه یا خیر ولـی ... بد نیست اینجا نوشته بشه :))


1- گریه نکردن از سختی دل است.


2-سختی دل از گناه زیاد است.


3-گناه زیاد از آرزوهای زیاد است.


4-آرزوی زیاد از فراموشی مرگ است.


5-فراموشی مرگ از محبت به مال دنیاست.


6- محبت به مال دنیا سرآغاز همه خطاهاست .


امام علی (ع)

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۳)

کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۶:۲۵ دیوانه ی نارنجی صفت ... !
کار بدی میکنی :دی
گریه آدم رو خالی میکنه
پاسخ:
:)

عادتِ یه جورایی !
اتفاقا من عاشق گریه کردنم؛وقتی گریه نکنم انقدر به خودم فشار میارم تا گریم بگیره!!!
راستی؛دلیل فیترینگش همون کلمه بیزار به انگلیسی توی آدرس پسته!
پاسخ:
جالبِ ! :)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">