.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

4


:)

ظاهرا مدیریت بلاگفا با زبان بی زبانی گفتند که دیگر کار تمام هست !
بروید سراغ کار و زندگی تان !

 رفتیم !

.
من در طول روز زیاد فکر می کنم ، به هر کاری ! و سعی می کنم از هر جهت مورد آزمایش قرار بدهمش . البته چندباری هم از دستمان در رفت ! پیش می آید !!

قبل تر ها اینطور نبودم ! خیلی فکر نمی کردم ! :دی به قول معروف (!) کله ی مان باد داشت !!مثلِ الانِ خیلی از اطرافیانم ... !

سخت است آدم برای هر موردی اینقدر فکر کند ! دمار از روزگار خودش و بقیه در خواهد آورد !
ولـی خیلی عالی ست !این چند بار بهم ثابت شده است !

.
همین چند خط هم که نوشتم کلی فکر کردم ! که بگویم " فکــــــر کنیــــــد "

مثلا همین که من فکر می کنم مادرم خسته از سرکار و نزدیک افطار به خانه می آید ، سعی میکنم خستگی خودم رو نشانش ندهم و هرطور هست خوشحالش کنم !


+ من به خودم قول داده ام  فکــــر کنم که چه کنم مادرم را همیشه خوشحال کنم ...

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۳)

منکه دیه نرفتم بلاگفا همینجارو ادامه میدم خعلی دلمو زده خعلییی اصن حسه خوبی ندارم دیگه بهش:|

منم زیاد فکر میکردم درباره رفتارام البته الان بهتر شدم خعلی ادم اذیت میشه که هعی فکرش مشغول این باشه نکنه رفتار بد بود نکنه بدشون اومد نکنه ناراحت شدن چرا اونموقع نیگام نکرد دیوانه میکنه ادمو:|

+موافخممم من هم به همین زیاد فک میکنم:)
پاسخ:
آره ولی بلاگفا واقعا یه چیز دیگه اس !...

نه به این چیزا فکر نمیکنم ! کلا نظر مردم و بقیه در مورد من خیلی برام مهم نیست ! (در دروازه و دهن مردم واینا ... !! )

+ :)) عالیه !
بلاگفای نامرد :-/
+
چقدر خوبه که به فکر مادر گرامی هستی :-) خدا حفظش کنه 
لبات همیشه خندون ( از نوع واقعیش ) 
پاسخ:
نــــامرد :/

همچنین خانواده ی شمارو :)

شماهم شاد باشید همیشه ی همیشه !
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۶:۳۷ دیوانه ی نارنجی صفت ... !
چه خوب

از این به بعد منم بیشتر فکر میکنم :)
پاسخ:
البته پدرها هم از این قاعده مستثنی نیستند ها! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">