.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

بعضی وقت ها

خوب بود اگه می شد آدم ها  همه ی اون چیز هایی که میخوان رو ، در لحظه بنویسند !

در هر لحظه ای و در هرمکانی !

.

این دو هفته ی امتحانات سخت گذشت !

نه به خاطر امتحانات ؛ بلکه اتفاقات مترقبه و غیر مترقبه اَش !

بخواهم لیست کنم وسایلی رو که طی این دو هفته  از دست دادم که ... !

قانون نظم در بی نظمی برایِ من هم صادق است !

.

.

هما نوشته :

خدای شما چه رنگیست ؟


خدایِ من سفید است ،چون سفید نشانه ی پاکیست

نه!

خدایِ من رنگ کت و شلوارِ کتانِ قهوه ای رنگ امیرحسین جان اَم است ...

نه !

خدایِ من به رنگِ آخرین پیراهن چارخانه ی بـ ــآ بــ ــآ ست که ست شده بود با چشمانش ...

نه !

خدایِ من به رنگِ مانتو فسفری محلِ کار مادرم است ، حتی یک بار هم با لبـاس کارَش ندیدمش !


اصلا چرا راه دور برویم !

خدایِ من سبز است !

وقتی من پُرَم از شادی

لبریز از لبخند ...

 و سرشار از دوست داشتن ...

نه !

خدایِ من آبیست !

وقتی لبریزم از حسِ نیاز به او

وقتی  میخوانمَش

وقتی میخواهمَش

وقتی میبینمَش

شاید هم خدایِ من به رنگ قرمز است

وقتی از بین همه ی آدم ها ، از بین همه ی دلتنگی ها ، غم ها ، غصه ها ، درد ها و همه  و همه فقط مرا در آغوشش میگیرد ...

می شود چیزی شبیه علائمِ

خط قرمز

به من نزدیک نشوید

 خطر ریزش اشک

یا مثلا ورود ممنوع !


اگر باز هم فکرکنم خدایم رنگی تر می شود

خدایِ من زرد است چون ...

خدایِ من سیاه است چون ...

خدایِ من ...

خدایِ من یک رنگ نیست


پر از رنگ است ، خدایِ من از همه رنگ است !


وقتی در چشمانِ آخرین عکسِ پدرم

در لباس کارِ مادرم

در همه ی لحظات زندگی اَم

وجود دارد

.

آری

خدایِ من است !

فرقی نمی کند چه رنگی !

خدایِ من

پـــررنگـــ است .


پ.ن:

ویرایش شده نیست

دلم نوشته !

.

+ بعدا نوشت که : سنجاق شده به پست داستان یک مهندس خوشبخت

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۴)

۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۹ کدخدا (م.م.ز)
دلت خوب مینویسه البته چکش کاری بشه محشر میشه
پاسخ:
میدونین چکش خورده !
صاف کاری لازم داره فکر کنم :)

+ ممنون از حضورتون :)
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۵ همآ هستمـ ! دیوآنهـ ای نآرنجی صفت !
یاد رنگین کمون افتادم :)) همه ی خدا ها پررنگ ان :)
پاسخ:
خدایِ رنگی رنگی !

قل هو الله احد ... یعنی خدایِ همه پررنگه ! نه؟!
وا؟چرا فرار ؟؟بخدا غول سه شاخی لولوخرخره ای چیزی نیستم.....نیشخند
پاسخ:
: خنده ِ کـــــــــــــــــــــــــــش دار !

بیا ببینمت !;)
بیخیال من انقدر هیجان زده ام امتحانا تموم شده بخوام نفس عمیق بکشم یادم میره دوباره هم باید نفس کشید..نیشخند
پاسخ:
تااین حد !؟ :|

زنده ای ؟! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">