.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

- چه لحظه هایی که دلم میخواهد خودم رو بغل کنم و ببرمش جایی دیگر !

که کسی نیست !

یا اگرهست ، با من سر درگیری اَش نیست ! -




بین مرگ و زندگی جایی ست ...

که من سال هاست ... به آن پناه برده ام !



*خسته ام ! کاش کسی حال مرا می فهمید ... 

غیر از این بغض که در راهِ گلو سد شده است 

شدم ام مثل مریضی که پس از قطع امید 

در پی معجزه ای ... راهی مشهد شده است ... 

" علی صفری " 

_

_دو استکان بنشین ، رفع خستگی خوب است 

          دوباره در دلم انگار ، چای دم کردند 

         تعارفیت به قلیان نمی کنم دودی ست ... 

          که روشنش به یقین با ذغال غم کردند 

           دلم گرفته به خود قول داده ام اما ... 

            برایتان ننویسم چه با دلم کردند ... _

 محمد علی بهمنی


+ من خوبِ خوب اَم !

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۹)

۰۱ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۹ پلاک هفت
مرسی، عالی..
پاسخ:
خواهش میکنم!
:)
چه پراکنده...!

راستی!
بین مرگ و زندگی کجا میشه دقیقا؟؟!!
پاسخ:
آره ولی یه ربطِ کوچیکی دارن !

.
دقیقا همین جا که من الان هستم!
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۳ آقای سر به هوا ...
+ من خوبِ خوب اَم ! :)
پاسخ:
گیتارم کجاست ؟! :دی

:))

اما توباورنکن!
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۲ یک دختر شیعه
:)اخی^_^
پاسخ:
^_^
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۹ ᗩᖇ☂ᕮᙢᓰᔕ ...
سلام ... 
پاسخ:
سلام :)
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۳ ᗩᖇ☂ᕮᙢᓰᔕ ...
چرا ؟
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۸ آندر هیل

چه شبی بوده آن شب!

هرچندچیز خاصی از متنتان را درک ننمودیم :)

حال نمیدانیم این از بی درکیِ ماست یا از پیچیده نویسی شما؟

پاسخ:
خیلی هم شبی نبوده!
عادی بود !!
.
چه عرض کنم!
سخت نویس هستم! البته کامل نویس هم نیستم!!:))
عاشق این شعرم...
پاسخ:
:))
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۳ همآ هستمـ ! دیوآنهـ ای نآرنجی صفت !
سلام الناز :)
پاسخ:
بالاخره طاقت نیاوردی  هان!؟

اون گوشه ی وبلاگ اَم رودیدی ؟! بعدا رسید !؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">