.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

این هم از این ...

.

منظورم این دوروزِ ...

.

چقدر زود گذشت عاشورایِ پارسال تا عاشورایِ امسال ... و احتمالاََ عاشورای سال بعد ... !

.

بچه هیئتی نیستم !

هیئت هم نمیرم ...

عزاداری هم نرفتم این مدت ...

و این به نظرم برمی گرده به اینکه چقدر لیاقت داشته باشی ...

.
.
.
نمیدونم فقط من این حس رو دارم یانه !اینکه یه حجابـی ، چرده ای، دیوار یا یه فاصله مانندی چیزی بین خودشون و امام هاشون ، امام حسین اِشون ، امام زمان اِشون هست  ...
.
نباید باشه ها ! قرار هم نیست که بمونه برا همیشه !
ولی حالا که نباید باشه هست ...
خیلی هم اذیتم میکنه که نمیتونم کاریش کنم ... انگار اصلا زورم نمیرسه بهش تا برش دارم !
اینکه این دوروز بگذره ...
یه هفته هم از روش بگذره  و تو هیچ استفاده ای ازش نکرده باشی!
و تازه یادت بیاد که رفت ! رفت تاسال بعد ... تازه اون هم به قید حیات ...
تازه معلوم هم نیست که ازش استفاده کنی یانه!
اگه همینطوری نره ..
همینطوری از دستش ندی ...
.
.
.
+سبک نوشتنش متفاوت شد !
++از هوایِ اینجا دلم میگیره ...
+++شایدم از اینکه سه هفته باید خوابگاه بمونم دلم میگیره ...
.
.
الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۳)

۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۸ یک دختر شیعه
هیچ وقت وقت برای عزاداری ارباب دیر نشده:)محرو صفر2ماهه که هر روزش ادم باس عزادای کنه
:)

پاسخ:
امان از آدم فراموشکار ...
۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۰ اقای روانی

اوه اوه....سه هفته خوابگااهههه...

ایشالا که تموم شده باشه....این مدت

پاسخ:
سه هفته :||

.
تمام شد ولی باز این ماجرا ادامه دارد!:|
:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">