.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .


دیروز

مامان : پنج شنبه هفته دیگه  ، صبح ،قرارِ  بریم با خاله اینا بیرون ، بیا !

من : سکوت :)

امروز

مامان : هفته دیگه نخواستی هم نیا ، نمیریم

من : چرا ؟!

مامان : حالِ خاله خوب نیست ... دخترِ بیچاره ...

من : سکوت ...

.
طلاقِ داره اتفاق می افته ...
 " میم جانِ"من حال اِش خوب نیست ... ولی هنوز می خنده ...

.
و شعر ...

برگشته بودی بشکنی من را، شکستی!
این زخم ها جز بانمک درمان نمیشد
ممکن نبود اصلا مرا از نو بسازی
تا این خرابه کاملا ویران نمیشد!


کارش به طغیان میکشد رودی که یک سد

راه وصالش را به دریا بسته باشد

اما اگر دریا نخواهد رود خود را...

اما اگر رود از دویدن خسته باشد...


می ترسم و اصلا برای تو مهم نیست

لعنت به این دلشوره های دخترانه!

حالا کجایی با تعصب پس بگیری

بغض مرا از دیگران شانه به شانه؟!



دیگر حواس پرت من پیش خودم نیست

یادم نمی ماند تمام حرف ها را

مادر نمی داند که دلتنگ تو هستم

وقتی نشسته می گذارم ظرف ها را



ازخانه بیرون می زنم در کوچه ها هم

دنبال ردپای تو دربرف هستم

گم می شوم دربین عابرهای این شهر

این روزها یک دختر کم حرف هستم


هر بار بادی آمد از شهر تو گفتم،

شاید همین از بین موهایش گذشته

تومثل دنیای منی، هرچند دنیا

اینروزها از خیر رویایش گذشته


شاعر شدم تا درخیابان های این شهر

با این جنون لعنتی درگیر باشم

آهو همیشه در پی یک تکیه گاه است

ترجیح دادم درنبودت شیر باشم!


+ رویا باقری
الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۴)

به وبلاگم سر بزنین
پاسخ:
:)
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۴ یک دختر شیعه
:(
چه قدر دردناک
:(
پاسخ:
خیلــــــی ... :(

هیچ کس حال اِش خوب نیست ...
Kheyli sakhte :'(
پاسخ:
چی دقیقاََ!؟
واااااااای چ بَد :(((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">