.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

2


نمی دانم از کجا نگاهِ من به دفاع مقدس اِمان گره خورد ...

شاید اردوی سال دوم دبیرستان راهیان نور و جانبازِ کاروان آقایِ چترایی ...

شاید هم فیلم های دفاع مقدس ...

شاید حسِ کنجکاوی ...!

 و ...


.

اما از هرکجا و به هردلیل گره خورد ، خوب گره خورد !

من عاشق خواندن کتاب هایِ از این قیبل هستم ...

.

خواندن کتاب هایِ خاطرات دفاع مقدس آن هم به روایت همسر شهید حال و هوایی دگر دارد ! :)

کم است یا من کم دیده ام ! شاید هم فرصت ندارند که بگویند  ... !

ولی کم اَش هم دل نشین است ...

.

 شجاعت می خواهد که بگذاری و بروی ، دل بکنی از عشق و دل بسپاری به عشق جاویدان تر ، دل میخواهد ، دل .

.


+ در موقعیت اِش نیستم ! اگر هم بودم ... نه ! کارمن نیست ! ... :)

++ تکیه کلام این روزهایِ من شده " خسته اَم " ، خستگی کم رنگ ... !

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۳)

من از هشت سال دفاع مقدس بیزارم :-( دفاع مقدسی که از بابام فقط یه شیمیاییه مریض ساخته همین و بس :-( امیدوارم دیگه جنگ تو کشور رخ نده 
پاسخ:
مسلما هیچ کس جنگ رو دوس نداره ...

با تمام وجودم میفهمم که براشون کم میزارن ، خیـــــــــــلی زیاد هم کم میزارند ...

براتون هم آرزوی صبر دارم :) شاید من هم یه جورایی بفهمم این درد رو ...
بله صد در صد همینه ، جنگو هیشکی دوس نداره 
کم گذاشتنشون اصلا مهم نیست ، چون بابای من و عموم هر دوشون با این وضع شیمیایی و جسمیشون درصد جانبازی نگرفتن و از دولت به هیچ وجه کمک قبول نمیکنن و دلایلِ خاص خودشونو دارن
ولی خب ای کاش تبعاتِ جنگ تا این حد بد نبود :-/
ممنونم ازت الناز بانو :-) خدا به شما هم صبر بده
بله صد در صد همینه ، جنگو هیشکی دوس نداره 
کم گذاشتنشون اصلا مهم نیست ، چون بابای من و عموم هر دوشون با این وضع شیمیایی و جسمیشون درصد جانبازی نگرفتن و از دولت به هیچ وجه کمک قبول نمیکنن و دلایلِ خاص خودشونو دارن
ولی خب ای کاش تبعاتِ جنگ تا این حد بد نبود :-/
ممنونم ازت الناز بانو :-) خدا به شما هم صبر بده
پاسخ:
:)

درسته ، ضررش خیـلیه !
حتی تصور بعضی هاش اعصاب آدمو داغون میکنه چه برسه اینکه خود آدم باهاش دست و پنجه نرم کنه ...

:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">