.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .


انشام دوباره بیست ، بابای گلم
موضوع : کسی که نیست _بابای گلم_
دیشب زن همسایه به من گفت یتیم
معنای یتیم چیست؟ بابای گلم !
.
.
.
تولدمه ...
و نبودی !

.
بابا کادویِ تولدمو بده ... .
الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۳)

خیلی دلم گرفت...ناگهان...
خدا رحمتشان کند...
...
یه جورایی برای اینکه بخوام چیزی بگم؛کم آوردم...
;-(
...
رررراستی!
تولدتون مبارک...
پاسخ:
دلت نگیره !
این قانون زندگیه :)
مهم اینه کی باهاش کنار میاد و چه وقت و چجور کنار میاد ...
از اون مهم تر وقتی هستند چیکارکردیم ...

.
ممنونم ، مچکـرم !
از پاسختون به کامتنم شگفت زده شدم!
واقعا!



ضمنا؛نظرات پست آخر بسته بود؛کلاستون رفت بالا!
پاسخ:
خجالتمون ندید !:دی
واقعا خیلی سخته روز تولدت بابات نباشه
درک میکنم منم شنیدم که بهم بگن یتیم 
خدا به همه مون صبر بده همه اونای که باباشون کنارشون نیست 
خدارحمت کنه پدرت رو

تولدت مبارک
فکر کنم هردومون یه روز به دنیا امدیم 
خوشحال میشم بیای وبلاگم 

پاسخ:
خیلی سخته !...

ممنون ، پدر شمارو هم ...

.

بازم ممنون و همچنین !

تولدت مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">