.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

1

سلامـ :)


چقدر اینجا باحاله ! ولی باحال تر از بلاگفا نیست ... ! :(

احساسِ آدم هایِ جنگ زده رو دارم !

احساسِ آدم هایِ زلزله زده رو دارم !

احساسِ آدم هایِ سیل زده رو دارم !

احساسِ آدم هایی رو دارم که خونه هاشون ازبین رفته و مهاجرت می کنند تو شهرهایِ دیگه ! یا کشورهایِ دیگه !

آدم هایی که آواره میشن ! داخل شهرهایی میشن که براشون عجیبِ ! مردمانش عجیب اند! و ... !

.

سخته ! یک ماه و نیم هست که ننوشتم ! البته کمبود وقت هم داشتم !در این یک موردخدا خیرش دهد !!


نقطه .

باز شروع میکنم ! :)




الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۵)

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۸ دیوانه ی نارنجی صفت ... !
عادت میکنی ! اینجا هم باحاله ، منو بلینک لینکیدمت :))
پاسخ:
اینکه خوب آره !

ولی بلاگفا یه خونه دیگه اس !
:))
زکیه تویی ؟
عن خانوم ترسیدم فک کردم کلن رفتی :(((
پاسخ:
خیر !

من الف _ لام _ ناز هستم :))
ینی قبلن هم زکیه نبودی ؟
دلم براش تنگ شده :((((
پاسخ:
خیر !

من تا یاد دارم الف _ لام _ ناز بودم :))

+ ولی میشناسمشون :)
خوشحالم از آشناییت :-)
پاسخ:
من هم :)
بلاگفا درست شده. میتونین برگردین
پاسخ:
ظاهراََ درست شده ! :)

وب من کلا حذف شده ! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">