.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

 

من اینجا هستم !



دانشگاه + جوِ جدید + کلـی اخلاقیات و خلق وخویِ متفاوت  = همون چیزی هست که میخواستم !

( کلا بهم میگفتن که باید روانشناسی میخوندی از اول :| نه مهندسی ! )


یک ماهِ سختی رو پشت سر گذاشتم ... !

ولــی

راضی اَم از خودم !

.

با اون چیزی که میخواستم و دیدم ، خیلی فاصله داره !

.

بهش عادت کردم !

حتی فکر انتقالی یا مهمانی هم نیستم ! البته فقط من نیستم !! :)

.

خوابگاهیِ هستم ! :)

هم اتاقی ها رو هم دوستشان می دارم !

.

کلاََ فعلا همه چی بر وفقِ ( الف_لام_ناز!) هستش !

خداروشکر !

.

.

+پست درمورد یه چیز دیگه بود ، یه چیز دیگه شد !

++ آدم کمی هارو نباید ببینه ! از شرایط بقیه باید درس بگیـره :)

+++امیدم آرزوست !:دی :)

* دعاگوتونم ، دعام کنین !:)

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۷)

این روزها و شب ها ،

سینه که می زنید ...

صدای ـَش ...

شما را یاد چیزی نمی اندازد ؟

یاد یک کوچه و یک مادر ...

یاد یک خرابه و یک دختر ...

آه ....................
پاسخ:
همیشه در صحنه !
به به، دانشجو یا به قولِ خالم [دانِجو] :))
روبراه باشی..:)
پاسخ:
^_^

شادباشین !
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۵ یک دختر شیعه
مبارکهههه
:)
پاسخ:
ممنوووووونم :)
:-)
مبارکه الناز جان 
خیلی هم مبارکه خااااانوووووووم :-*
امیدوارم بهترین ها برات پیش بیاد 
پاسخ:
ممنونم عزیزم!

همچنین زیادتر!;)
سلام مهندس
+
موفق باشی
پاسخ:
با تاخیر حتی ! سلام !!

ممنون !
موفق باشید!
پاسخ:
شاد باشید!
جدی میگی اجی؟؟؟؟؟؟نزدیکی و نمیدونستم؟؟
پاسخ:
نگفته بودی که !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">