.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

 

دهُمینِ شون هستن ! :دی

.

این بسیار ذهن مارو به خودش مشغول کرده ... اساســی و نمیدونم یعنی واقعا اینقدر درگیریِ ذهنی (!) لازمه یا نه !

بعد اینهمه فکر کردن هم دلم نمیاد که ننویسم !

.

دلم هم مسافرت میخواد ... خودش هم میدونه کجا :)

.

23 تیر تولد داداش جانِ بزرگ بود :) قهر بودیم کادو نگرفتم ! امشب آشتی شدیم :))

بعضی وقتــا آدما ازاینکه داداش بزرگ داره واقعا راضیه ولـی بعضی وقتا هم ... .

امشب تقریباََ راضیم :)

.

شب 27 اُم ماه رمضون هم احیا بسیـــــــــــــار عالــی بود :) از 23 اُم بیشتر :) ... زینب* هم پیشمون بود :)


.

ریحانه* جان هم امروز به سمت مشهد حرکت کرد ... خوش ــآ به احوال اَش :)

.

کیک الویه درست کردم ! طعم نسبتاََ همیشگـی ولی شکل متفاوت :)) / خوشمزه بود :) :دی

.

مشکل من و مامان جانم هم هم چنان سرجاشه ...

چقدر بده این ... اینکه ... هیچ :)

.

فرداهم روز سختی در پیش دارمـ ... سخت !

.

این ماه هم رفت ...

به نظرمـ سه  ما " رجبــــ ، شعبــــ ـان و رمضــان " سه ماهِ عشــق اَند . عشق :)

.


رو به آیینه : به کجا داری می ری که امروز حتی یادت نبود جلسه حاج آقا هست ... چه برسه به اینکه نرفتــی هم ... .


_________________________________________________________________________________________________

* در جمع خودمانـی دوستان رو به صورت خلاصه صدا می کنم !

هرچهار نفرشون مثل هم می شوند و آنها نمی تونند منو اینجور صدا کنند کیف می کنم :دی


الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۲)

۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۱ اقای روانی
:) کیک الویه :)) خوشمزه به نظر میاد
پاسخ:
همینطوره !

خوشمزه اس !:)
شرمنده نبودم بیام سراغتا :-*
واقعا انقد ذهنتو مشغول کرده این نامه ؟ من که سه سوت نوشتم چون الان دقیقا میدونم چی میخوام و اینا :-) البته تا دو ماه پیش نمیدونستم :-))
+
دل منم مسافرت میخواد الناز ... نه اینکه فقط یه جا برما دلم ایران گردی میخواد مثل دو سال پیش ولی حیف که مشکلات زیاده و نمیشه و من افسردگی گرفتم بخاطرش

انگار از یه جایی به بعد خیلیا از داداش بزرگشون دل خوشی ندارن :-( داداش منم از بعد ازدواجش عوض شده و دوسش ندارم ... قهر نیستما ولی محلش نمیذارم مثل قبل
+
چقد حرف میزنم من !!!
پاسخ:
دشمنت شرمنده !

آره خیلی اذیتم میکنه ! خوب من نمیدونم ، یعنی هم میدونم هم نه !

حالا همین که یه جایی هم برم راضیم ! ایران گردی که عشقه :)

داداشِ من هنو ازدواج نکرده ! ولی از همین حالام طرفه زنشو میگیره :|
کلا بعضی اخلاقایِ داداشم به من نمیخوره و اذیتم می کنند!

+ اختیار داری :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">