.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

6

چقدر خوبه ^_^

بعله آشپزی چقدر خوبه !

.

آشپزی کردن من بر می گرده به دوران دبستان ... زمانی که مامان مجبور شدند سرکار بروند !(ازاون موقع دوستان به من غبطه می خوردند ! حتی همین الان !!! )

البته این مدت طولانی مدرسه ی من مانع آشپزی من به صورت متوالی بود !:دی  بهتر !:دی

.

بگذریم !


چندوقتی بود اینجوری آشپزی نکرده بودم !

اول هفته رو یادم نمیاد !!:دی

دوشنبه : خورش لوبیا سبز

سه شنبه : خورش قرمه سبزی :)

چهارشنبه : شنیسل مرغ :)

.

فردا هم خاله جان دعا دارند و من نیستم ! :دی


آشپزی رو بیشتر از شیرینی پزی دوست دارم ! مامان جانم برعکــس !

.

کدبانویـی شدم برایِ خودم :دی

.

چشم نخورم :دی

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۳)

خدا منو مرگ بده که آشپزیم زیر صفره :-/ دوست دارما ولی وقتشو ندارم زیاد :-( 
پاسخ:
خدانکنه ! :)

بالاخره یاد می گیری :دی
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۵ دیوانه ی نارنجی صفت ... !
عکس غذا هات رو بزار :)
پاسخ:
دمِ افطار انقدر گرسنمه که ... ! :دی

ولی اگه تزیین خاصی کردم حتما عکسشو میزارم :))
چه عالی!

آشپزی واقعا عشق است!
فقط وقتی خوب از آب درنمی آید آدم میخواهد گریه اش بگیرد!
همین اش بد است...
پاسخ:
اوهوم ^_^ عشقه !

آره واقعا ! حاله آدمو می گیره !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">