.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .


من یک من هستم

نه یک منِ سالم ...

یک منِ ویران شده ، ولی هنوز هم سرپا!

به اصطلاح یک من هستم ، یک منِ کلنگی !!

بــ ــ ـی تـــ ــ ــو " هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است " ...

در میان این ویرانگی ، سر درگمی مبــــ ـــ ـــهـ ـمـ ـی دارم ...

اینکه من کجا هستم ؟

من کجای روز مرگی های تو هستم ؟

کجای زنـــ ــدگـــــ ـی اَت هستم ؟

کجای حس مبهمِ توام ؟


با یک ستون سرپاهستم ...

مرزسقوط یا اوج ...

بلاتکلیفی محض است ...

نه دل داری که ...

نه دل داری که ...

باید یک اتفاق بیفتد ...

بیاید و دست مرا بگیرد

یا به اوج ببرد مرا و یا ...

.

دست مرا بگیرو جانم را  ...

...


بعدا با کمی بغض نوشت :

کاش آدما ذهن همدیگه رو میخوندند ...

اینجوری لازم نبود برای حرف کمتر از نیم ثانیه ای ، نصف عمرشونو فکرکنند برای مقدمه چینی ...

آخرش هم خراب کنند کل زندگی شونو ... !

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۵)

چه قدر قشنگه....
پاسخ:
ممنونم که قشنگ دیدین ... (:
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۳:۰۴ یک دختر شیعه
: )
پاسخ:
(:
:) چقدر دوست دارم شعرهای فاضل نظری؛تنها غزلیاتی که واقعا باهاشون ارتباط میگیرم،را جاهای دیگه ببینم!
چقدر زیبا...!
 
کاش آدما ذهن همدیگه رو میخوندند ؟! اونوقت هیچ رابطه ی دوستانه ای نبود که برای حرف هایمان بخواهیم مقدمه چینی کنیم! :(
پاسخ:
غزل های استاد عالیه !
من هم شور خاصی دارم نسبت بهشون ..
ممنونم (:
.

همین مقدمه چینی ها جانم را گرفت ...
فاضل...
پاسخ:
نظری ! :دی
(:
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۷ محمد آذرکار
این جمله آخر واقعن به جاست 
چقدر زندگیا که به خاطر کج فهمی خراب میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">