.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

_ نه امیرحسین جان! زندگی یعنی تکرار ... یعنی هرروز از خواب بیدار شی ، صبحانه ی تکراری بخوری ، بعد بری مدرسه و درس بخوری ، ناهار بخوری و... همین!

زندگی تکراریه ! همه اتفاقاتش تکراریه! اما تونباید بزاری حوصلت از تکراری بودنش سر بره !

باید یه کاری کنی هرروزت ازهم تفاوت داشته باشه!


+ یعنی چیکار کنم ؟!

 

_ یعنی هدف داشته باشی ، مسلما آدم وقتی داشته باشه براش تلاش میکنه ، وقتی تو مسیر هدفت باشی ، خیلی اتفاقاتی میفته که دیروزت با امروزت فرق میکنه !


+ من میخوام هدف داشته باشم!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

بیشتر از همیشه من و کوچکترین عضو خانواده که الان 13 سال داره و برای من همون بچه ی نوزادیه که بار اول دیدمش! بحث میکنیم سر مسائل مختلف ...

موندم من نبودم همه این حرفا رو تو دل خودش بود!؟ :|

.

هیچ اتفاق خارق العاده ای قرار نیست بیفته ! هیچی !

حتی قرار نیست منم کاری بکنم که یه اتفاق بزرگ بیقته تو زندگیم! ...

.

#زندگی_دایره_وار_میچرخه ...


الف_ لام _ ناز :)