.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

واه واه واه

این قبلیه رو کی نوشته ؟!

اصلا مگه الف_لام_ناز داریم اینقدر ... !؟

.

381 روز از عمر وبلاگ گذشته ...

بیشتر از یک سالی که ما " بیانی " شدیم !

نمیدونم به خاطر اینکه من یک خط در میون اینجا بودم یا بقیه هم هنوز با محیط خشک و رسمی بیان مشکل دارن!!

مگه مهمه اصلا؟!

.

همیشه ی همیشه ته مهمونی ها دلم میگیره ...

نمیدونم چرا ، حتی اگه جزو بهترین مهمونی های عمرم باشه  ، حتی اگه کلی از مهمونی لذت برده باشم و کیف کرده باشم هم دلم میگیره !

الان مهمونیش تمام شده!

بهترین مهمونیِ اون بود وبی من بدترین مهمونش بودم ...

از مهمونی لذت نبردم ...

قدر شب های قدرش رو ندونستم ...

.

خدایا بخوای ، نخوای من بنده ی خودتم!

مهربونیت که کم نیست !

خودت گفتی دلم نمیاد بنده ای که جزمن کسی رو نداره رو معطلش کنم ..

خودت باید درستم کنی !

.

چقدر حرف دارم :|

الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۱)

:) محیط بیان یه کم رسمی هست؛ولی واسه من شیرین تر از میهن بلاگ بوده !
پاسخ:
تجربه ی بلاگفا و علاقه به اون موجب شده خودم رو بیانی ندونم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">