.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

سین _لام _ الف _ نون !


:)

همیشه سعی کردم آدم منطقی باشم ، البته نمیشه از این گذشت که هرچی هم که باشه من یک دخترم !

شاید بعضی جاها احساسم بر منطق غلبه کنه و منو ضایع کنه!:|

اینکه کمتر جایی میشه حرفی بزنم ،

اینکه بیشتر گوش میکنم ،

اینکه سعی میکنم هرکسی بهم حرفی زد ، خودمو بزارم جاش و بفهمم چرا بهم اینو گفته ،

اینکه بعضی جاها حرف خودمم نمیزنم !

همه ی اینا اذیتم میکنه !

.

ازاین بیشتر آدم هایی اذیتم می کنند که ندونسته حرفی می زنند وقضاوت نابه جا می کنند ...

البته این آدم ها همه رو اذیت می کنند!... منو یکم بیشتر!

.

.

خیلی بریده بریده حرف زدم !

ولی حداقلش اینه یه جایی گفتم ...

:)

اوصولا به رویِ خودم نمیارم ! ولــی ... !!


الف_ لام _ ناز :)