.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

.:: تـا تلآقــیــ دو نــگـاهــ ::.

یکـــ تو وسط زندگی اَم گم شده است .

سلامـ :)


.

این روز هایی که نمیفهمم کی روز تمام میشه و کی شب !

تمام این بدو بدو ها رو

خستگیارو !

خنده هایِ از ته دل رو

و ...

همه رو دوستشان دارم !


.

برایِ تحقق آرزویِ دست یافتنی ، ( تاسیس مهد کودک (!) ) ، از خاله یِ مهد شدن شروع کردم !

ان شا االله یه آغازِ خوب بشه برام !

.

نمیتونم منکر اینکه من عاشقِ بی چون و چرایِ اول مهر هستم ، بشم !

و نمیتونم بگم دلم برایِ مدرسه یِ 7 ساله اَم تنگ نشده !

با همه یِ خاطراتِ تلخ و شیرین اون دوران !

.

.

شاد زندگـــی کنم !

لبخند تقدیم کنم !

.

از لحظه ای که به من داده شده نهایت استفاده رو برایِ شاد بودن کنم !

حتی اگه ناراحتم اینو بدونم که این ثانیه رو دارم ، برایِ شاد کردن وشاد بودن استفاده اش کنم !

.


حرف بسیــارِ ... :)


الف_ لام _ ناز :)

نظرات  (۴)

از طرز شرح حال نویسیت خوشم میاد... 
پاسخ:
طرز شرح حال نویسیم هم از شما خوشش میاد !

:دی
خاله ی مهد
خیلی دوست داشتم مربی مهد بشم اما نشد 
بماند که برای کلاس های مربی گریش ثبت نامم نکردن
پاسخ:
هنوز هم دیر نشده !

هیچ وقت دیر نیست !
سلام ممنون که امدی

ایشلا ارزوت تحقق  پیدا میکنه
ویگ شروع خوب میشه برای یه صفحه جدید از زندگیت 
از ثانیه برای شاد بودن استفاده کن چون ثانیه ها تکرار نمیشن 
پاسخ:
سلام ، خواهش می کنم :)

ان شاالله

دقیقا همینه ! هیچی هم با ارزش تر از شاد بودن نیست !
انشالله که موفق میشید...!
:-)

ضمنا!
تبریک به خاطر خاله ی مهد شدنتون!

خوش باشید!
پاسخ:
ان شا الله ( درست تر هستش !)

ممنونم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">